Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

πανικός

Τι κάνετε όταν σας πίανει πανικός; (ανεξάρτητα από τι ποιος είναι ακριβώς ο λόγος)

1) φωνάζω
2) βρίζω όλους
3) χτυπάω τα πόδια στο πάτωμα, κλοτσάω
4) χτυπάω πόρτα, ακουστικό κλπ.
5) κλαίω
6) τραυλίζω
7) κουλάρω στην μπανιέρα
8) τρώω σοκολάτα
9) πράγματα σπάω
10) τραβάω τα μαλλιά μου
11) κοιμάμαι το χειμερινό ύπνο
12) παρατρώγω
13) καπνίζω σαν φουγάρω
14) πίνω να ξεχάσω
15) παίρνω ναρκωτικά
16) χτυπάω όλους γύρω μου
17) κάνω δοκιμή αυτοκτονίας με σκοπό να μην το πετύχω
18) κάνω δοκιμή αυτοκτονίας με σκοπό να το πετύχω, όμως δεν πετυχαίνω
19) κόβω και λιμάρω τα νύχια μου
20) κόβω/βάφω τα μαλλιά μου (μόνος/η μου)
21) κόβω/βάφω τα μαλλιά μου (στο κομμωτήριο)
22) βάφω τους τοίχους, αλλάζω ταπετσαρία
23) φεύγω στο Νότιο πόλο / Χριστουγέννων νήσους / Σάο Τομέ & Πρίνσιπε
24) φέυγω στο μοναστήρι
25) οργανώνω συνωμοσία εναντίον αυτών που με τρελαίνουν
26) πάω στο γυμναστήριο
27) γράφω ποστ
28) κλπ

υ.γ. θα παντρευτώ σε 2,5 εβδομάδες!

16 σχόλια:

jul είπε...

Θα παντρευτείς σε 2,5 εβδομάδες και το λές...έτσι χαλαρα?????
Μπράαααααβο!!!!
Εμένα πάντως όταν με πιάνει πανικός...φωνάζω ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

λοοοοοοολ

jul είπε...

ΝΑ ΖΗΣΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Afrikanos είπε...

zelim vam sve najbolje!:-)))

kotosalata είπε...

Η ώρα η καλή!!!!

Μα τι γίνεται και παντρεύονται όλοι τελευταία???

xalara είπε...

ευχαριστώ πολύ!!! δεν ξέρω μάλλον ο καιρός είναι :)

xalara είπε...

αφρικανέ, hvala hvala puno :)

tzonakos είπε...

Axα, ο πανικός ειναι λόγω του γάμου ; Εύχομαι όλα καλα, εν συντομία :)
Κάνω τα
4
7
13
25
26
27
28
αλλα το καλύτερο ειναι να κάνω έντονο σέξ !

Καλημέρα :)

Σοφία είπε...

Για την αντιμετώπιση των νεύρων και του πανικού των τελευταίων ημερών/εβδομάδων πριν το γάμο, έχω να σου προτείνω την εξής δοκιμασμένη συνταγή:

1. Αν έχεις κινητό, το κλείνεις ή ακόμα καλύτερα το δίνεις σε κάποιον άλλο να το απαντάει.

2. Ασχολείσαι με περιποιήσεις προσώπου-σώματος, π.χ. μανικιούρ, πεντικιούρ και παντός είδους μασάζ (να σου κάνουν, όχι να κάνεις).

3. Βγαίνεις όσο το δυνατό πιο πολύ με τις φίλες σου για καφέ, ποτό, φαγητό, σινεμά κ.λπ.

4. Αποφεύγεις γονείς, συγγενείς, πεθερικά και στην ανάγκη ακόμα και τον γαμπρό.

5. Παίρνεις πολλές και βαθιές ανάσες.

Στο τέλος να δεις που όλα θα πάνε μια χαρά. Με το καλό & περιμένουμε φωτογραφίες!

xalara είπε...

@τζονάκο, ευχαριστώ πολύ! πολύ καλή η πρότασή σου, ντροπή μου που δεν το έβαλα στη λίστα :)
@σοφία, το 4 και 5 τα σέβομαι απόλυτα εδώ και καιρό, τα 2 και 3 προσπαθώ, για το κινητό όμως δύσκολο, αλλά δεν είναι και μεγαλύτερό μου πρόβλημα... σ'ευχαριστώ πολύ!!! όσο για φωτογραφίες, κάτι θα δείτε κι εσείς ;)

YO!Reeka's είπε...

πουλάκι μου... ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ! εγώ πάλι δεν πανικοβάλλομαι με τίποτα :) :)
αντε βρε η ώρα η καλή ;) ξέρεις, εδώ στα blogs υπάρχει μια παράδοση μετο γάμο- θα πρέπει να βάλεις φωτογραφία σου από την εκκλησία!!

xalara είπε...

Εύκολο να πεις ψυχραιμία, δύσκολο να το κάνεις... κι εγώ ήμουνα τελείως ήρεμη μέχρι πριν τρεις εβδομάδες ας πούμε :) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ, ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!! Ωσο για την παράδοση, θα βάλω καμιά φώτο όταν τελείωσει όλο το τρελοκομείο.... λένε ότι θα βρέξει την Κυριακή :(

Σοφία είπε...

Μην σκας για τον καιρό, έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να τον αλλάξεις. Ό,τι γίνει έγινε. Θα δεις που εκείνη τη μέρα δεν θα σου χαλάσει τίποτα το κέφι.

Άλλωστε λένε πως οι νύφες που βρέχονται είναι ευτυχισμένες :-)

Klearchos είπε...

3 και σήμερα... :)

Σοφία είπε...

Περιμένουμε τις φωτογραφίες :-))))

Afrikanos είπε...

hajide bre!
sta se desilo?
jel'ste se udali?????
:):):)

xalara είπε...

da da, venčali smo se - udala sam se ja, a on se oženio :) bilo je mnoooogo lepo, evo sad ću da stavim slike