Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

κράτησα το λόγο μου και έβαλα τις photo











ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ :)

Ο ΓΑΜΟΣ ΠΕΡΑΣΕ, ΕΓΩ ΗΜΟΥΝΑ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ, ΕΝΝΟΙΤΑΙ :) ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ, ΧΟΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ, κλπ.

ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥ ΜΕΛΙΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ (θα βάλω τις φωτογραφείς κι από κει), ξέρετε εμείς έχουμε λίγο πρόβλημα με τις βίζες, γι'αυτο δεν πήγαμε στη Βαρκελόνη για παράδειγμα, όμως πάλι περάσαμε τέλεια, έχει ρε κανείς πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να κάνει εκεί στην Αίγυπτο (και τα δωμάτια ήτανε πολύ καλά!) και πολλά να δει :)

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΔΩ








21 σχόλια:

snikolas είπε...

Να ζήσετε ευτυχισμένοι. Άντε και καλούς απογόνους τώρα! :)

Ανώνυμος είπε...

Καλεεεεεεε!
να ζησετε!!!και οι δυο ειστε πανέμορφοι! αντε να δουμε και αιγυπτο!!

xalara είπε...

@snikola, ευχαριστούμε, και στα δικά σου :))) @lifewhisper, ευχαριστούμε πολύ :) θα δείτε και την Αίγυπτο, το ερώτημα είναι απλά, πότε :)

Afrikanos είπε...

Να ζήσετε ευτυχισμένοι και οι επιθυμίες σας, ευχές μου!:)

(na kom ste gradu?)

Αν δεν το'γραψα σωστά, izvinjavam se, η γλώσσα μου έχει σκουριάσει λίγο, έχω 6 χρόνια να την μιλήσω, σχεδόν!:):):)

xalara είπε...

@αφρικανέ, πρώτα πρώτα ευχαριστούμε πολύ! αν έχει σκουριάσει λίγο η γλώσσα, πρέπει να τη φρεσκάρεις :) εμείς είμαστε στο βελιγράδι, εσύ πού ήσουνα;

Afrikanos είπε...

στην Νις
από '95 έως 2002
στι "καλές περιόδους"!
:-)))
Medicinski Facultet
Εσείς πως κι από 'κει?
:-)))

xalara είπε...

στις πολύ καλές περιόδους :)
εγώ είμαι από 'δω, απλά σπούδασα ελληνικά λαι τώρα κάνω μια προσπάθεια με αυτό το μπλογ, γι'αυτό και γράφω τόσο σπάνια :)

Afrikanos είπε...

αυτό είναι ακόμα καλύτερο τότε!:):):)

ειλικρινά δεν θα το περίμενα:)
γράφεις τόσο καλά που νόμιζα ότι είσαι ελληνίδα που παντρεύτηκε Σέρβο!:)

cestitam!:)

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Καλούς απογόνους!
Και στα δικά σας οι ελεύθεροι...

Σοφία είπε...

Να ζήσετε! Πολύ ωραίες φωτογραφίες!! Τα στέφανά σας μοιάζουν με αυτά που είχα δει σε κάτι γαμήλιες φωτογραφίες μιας φίλης μου Ρουμάνας. Μάλλον είναι σε όλα τα Βαλκάνια έτσι. Πάντως πρέπει να πω ότι φαίνεσαι πολύ χαλαρή (χιχι) και καθόλου αγχωμένη :-)

Και η Αίγυπτος πρέπει να ήταν σούπερ! Για τη Βαρκελώνη μην σκας. Δεν ξέρω αν έχεις πάει, αλλά εμένα δεν μου άρεσε και τόσο πολύ, ειδικά για γαμήλιο ταξίδι. Γενικά στην Ελλάδα και εδώ στην Αγγλία προτιμούνται οι εξωτικοί προορισμοί μετά το γάμο, οπότε είσαστε μέσα.

Πήγατε στις Πυραμίδες; Εννοείται ότι περιμένουμε κι άλλες φωτό ο-ε-ο!!

YO!Reeka's είπε...

να ζήσετε, να ζήσετε! είστε πολύ όμορφο ζευγάρι...! κάθε ευτυχία!!!!

xalara είπε...

@αφρικανέ, ευχαριστώ πολύ για το κομπλιμέντο :) @θυμήσου, ευχαριστώ!!! @σοφία, ναι, ήμουνα αρκετά χαλαρή, δεν το περίμενα :) τέλειος ο Αίγυπτος για τπο γαμήλιο ταξίδι, όμως θέλω να δω και Βαρκελώνη! Τις πιραμίδες τις αφήσαμε για άλλη φορά, μαζί με την Αλεξάνδρεια π.χ. @γιορίκα, ευχαριστούμε! ο επόμενος είσαι εσύ,ε; και στα δικά σου!!!

If...ιγένεια είπε...

Να ζήσετε! Καλούς απογόνους!

Klearchos είπε...

Έστω και αργά, Συγχαρητήρια!! Να ζήσετε!!!!

xalara είπε...

Έστω κι αργά, ευχαριστώ πάρα πολύ :) έτσι κι αλλιώς η απουσία μου από'δω είναι απαράδεκτη, είναι λογικό που δεν έχεις απρατηρήσει τις φωτογραφίες :)

Klearchos είπε...

Χαλαρά, καλές γιορτές... Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και ό,τι επιθυμείτε από τον νέο χρόνο!!

Γεωργία είπε...

Να ζήσετε!! Ό,τι επιθυμείτε και πάντα ευτυχισμένοι!!

Μέσα Μαρτίου ετοιμάζομαι κι εγώ -πρώτα ο Θεός- για Αίγυπτο. 4-5 μέρες Κάιρο και Αλεξάνδρεια...περιμένω ποστ με λεπτομέρειες από το ταξίδι :D

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε, χώρισες;

xalara είπε...

Ανώνυμε,
όχι, δε χώρισα, απλά σταμάτησα να γράφω, ευχαριστώ για τις καλές ευχές σου :)))

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή να μην ελπίζω; :)))

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.