Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

ας γράψω κάτι

Δεν ξέρω για σας, εμένα όμως δε μου αρέσει καθόλου όταν κάποιος (ούτε εγώ η ίδια) περιμένει κάτι από μένα, όταν εννοείται ότι εγώ θα κάνω αυτό ή εκείνο, ότι θα βοηθήσω και δε θα κάνω την ανίδεη, ότι θα έρθω όπου κι όταν χρειάζεται και θα παραλείψω τις δικές μου υποχρεώσεις και προβλήματα... ότι δε θα πω ποτέ όχι (αυτό όντως δε μου είναι και πολύ εύκολο) ...
από την άλλη πλευρά, δε μου αρέσει ούτε να περιμένω εγώ κάτι από τους άλλους, γιατί πάντα εκνευρίζομαι ή απογοητεύομαι όταν δεν γίνει έτσι όπως εγώ περίμενα...
Η καλύτερη λύση είναι να μην περιμένεις τίποτα και να γίνει ακριβώς έτσι όπως θα το ήθελες... και να μη δίνεις δεκάρα (έτσι το λέτε;) τι θέλουνε οι άλλοι να γίνεις ή να κάνεις αν εσύ δεν το θέλεις...

Πολύ έξυπνο το ποστάκι... φαίνεται πως ήμουνα άρρωστη και με ψηλό πυρετό μάλιστα :)

10 σχόλια:

snikolas είπε...

Ένα δίκιο το έχεις!

Ναι έτσι το λέμε: δεν δίνω δεκάρα! :)

YO!Reeka's είπε...

λίγο παραληρηματικό, λέει ο γιατρός :)

xalara είπε...

@snikolas, κάτι τουλάχιστον είναι κι αυτό :)
@yo!reeka's, σέβομαι τη γνώμη σας, γιατρέ ;)

Γεωργία είπε...

Όταν δεν περιμένεις τίποτα, δεν έχεις και τίποτα να φοβάσαι...Αντιμετωπίζεις την κάθε κατάσταση με τον σεβασμό που της αξίζει χωρίς να την ντύνεις με πανικό, προσμονή και ανυπομονησία...

Κι αυτό το λέει ένας άνθρωπος που περιμένει συνέχεια πολλά :)

Klearchos είπε...

Υπάρχει και άλλη παραλαγή:

Αν περιμένεις το χειρότερο τότε ό,τι και να γίνει θα είσαι χαρούμενος...

Klearchos είπε...

Νοκ νοκ νοκ... Είναι κανένας εδώ;

xalara είπε...

πολύ σπάνια δυστυχώς :(

Σοφία είπε...

Καλησπέρα!
Σε βρήκα από το ιστολόγιο του Κλέαρχου και ήθελα να σου πω ότι μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις. Είσαι σίγουρη ότι δεν είσαι Ελληνίδα;

xalara είπε...

Σοφία, είμαι σίγουρη :) πολύ ωραία ακούγεται όμως όταν ένας native speaker σου πει κάτι τέτοιο, ευχαριστώ πολύ! ελπίζω να γράφω πιο συχνά, όμως είναι φανερό πως είμαι τεμπέλα, τι να κάνω :)

Σοφία είπε...

Όταν σε πιάνει τεμπελιά, να γράφεις από λίγο ;-)