Δευτέρα 26 Μαρτίου 2007

they said about sex

Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
"Women might be able to fake orgasms. But men can fake a whole relationship." Sharon Stone
"Clinton lied. A man might forget where he parks or where he lives, but he never forgets oral sex, no matter how bad it is." Barbara Bush
"Women need a reason to have sex. Men just need a place." Billy Crystal
"According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful." Robert De Niro
"There's a new medical crisis. Doctors are reporting that many men are having allergic reactions to latex condoms. They say they cause severe swelling. So what's the problem?" Dustin Hoffman
"You don't appreciate a lot of stuff in school until you get older. Littlethings like being spanked every day by a middle-aged woman. Stuff you pay good money for in later life." Emo Phillips
"Bisexuality immediately doubles your chances for a date on Saturday night. Rodney Dangerfield

9 σχόλια:

YO!Reeka's είπε...

καλή διάθεση βλέπω :)

xalara είπε...

:) όχι και τόσο, απλά συνεχίζω να είμαι χωρίς έμπνευση, γι'αυτό αντιγράφω :)

snikolas είπε...

Πολύ καλές ατάκες! :)

Σπιτόγατος είπε...

Όλα σωστά τα βρίσκω!
;)

Γεωργία είπε...

Σαν μεγάλη και διαρκείας μου φαίνεται αυτή η απουσία...Όλα καλά; :)

xalara είπε...

όντως είναι... δεν ξέρω γιατί, .... δυστυχώς εγώ δεν έχω πάει ταξίδι.... λίγο είναι που είμαι τεμπέλα, λίγο είναι που γράφω κυρίως από τη δουλειά κι έίμαι πολύ 'εργατική' στο σέρβικο μου μλογκάκι όπου παίρνω και περισσότερα σχόλια... δεν μου είναι πολύ εύκολο να γράφω για ίδια θέματα όπως εκεί γιατί εσείς μπορεί να μην καταλάβετε για πιο πράγμα μιλάω - είναι που γράφω περισσόερο για τα καθημερινά... θέλω να γυρίσω εδώ με κάτι καλό :)
και από χτες είμαι και άρρωστη, έχω πολύ πυρετό

Γεωργία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γεωργία είπε...

Περαστικά σου :( Επιδημία έπεσε;

Λοιπόν να αρχίσω να διαβάζω το σερβικό τότε (τι την μάθαμε τη γλώσσα; χεχε...) :) :)

Ποιά είναι η διεύθυνση;;

xalara είπε...

ναι, μάλλον κόλλησα κάποιο ιό :(
σήερα ήρθα στη δουλειά κι ελπίζω να μην ξαναγυρίσει (ο ιός)
σε περιμένω στο nekidezivot.mojblog.co.yu (το πρώτο ήτανε το tanjaili.blogspot.com, εκεί έχεις και φωτογραφίες στα παλιά ποστ, τώρα κάνω μόνο copy/paste από το άλλο)