Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2007

Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕ Μ'ΑΡΕΣΕΙ

Μ’ ΑΡΕΣΕΙ
- η σοκολάτα και όλα τα γλυκά με σοκολάτα
- να κάνω βόλτες μόνη μου η με παρέα
- να κάθομαι στην μπανιέρα όταν κάνω ντους
- να ταξιδεύω, να κολυμπάω, να παίρνω γράμματα
- η άνοιξη... δυστυχώς τα τελευατία χρόνια εδώ τουλάχιστον, δεν υπάρχει η σωστή άνοιξη όταν πρέπει, έχουμε ανοιξιάτικες μέρες το χειμώνα, και μετά απ’το Μαϊο αρχίζει η ζέστη
- να διαβάζω στο λεωφορείο (και γενικά να διαβάζω, βέβαια)
- ξένες γλώσσες (γι’αυτό π.χ. κάνω κι αυτό το πείραμα στα ελληνικά)
- να κάθομαι δίπλα στη θάλασσα ή το ποτάμι
- να πίνω ατέλειωτες καφέδες και κόκτειλς με τις φίλες μου και να κουτσομπολεύουμε
- να βάζω ελληνικές λέξεις όταν μιλάω με τις φίλες μου που μιλάνε ελληνικά
- όταν μπαίνω στην Ελλάδα στους Ευζώνους
- η Παρασκευή και το Σάββατο
- να παίρνω και να δίνω μικρά δώρα
- να μυρίζω τον καφέ
- να μαγειρεύει ο Πέτρος όταν είμαστε μόνοι μας κάπου
- να φοράω τζιν, έτσι αισθάνομαι πιο χαλαρά
- να βλέπω μπάσκετ, κάποιο σημαντικό ματς, με μεγάλη παρέα και να φωνάζουμε όλοι

ΔΕ Μ’ΑΡΕΣΕΙ
- να λέω ψέμματα για άλλους
- να πηγαίνω στο γιατρό, προτιμούσα παλιά να πάω στο σχολείο παρά στον γιατρό
- οι αμμουδιές, η άμμος μπαίνει παντού – στα ρούχα, στα μάτια, στα μαγιό
- οι καβγάδες, μαλώνω μόνο με την οικογένεια μου γιατί ξέρω ότι μετά δε θα αλλάξει τίποτα, θα είναι όλα όπως και πριν... τρελαίνομαι όταν μαλώνω με τη γιαγιά μου και μετά έχω τύψεις γι’αυτά που είπα
- το σκοτάδι, φοβάμαι λίγο... προτιμώ την ημέρα, ο Πέτρος μού λέει ότι είμαι ‘ημερήσιο ζώο’ ;)
- όταν δεν μπορώ να αποφασίσω τι θα παραγγείλω στο εστιατόριο και πολύ συχνά δεν είμαι ευχαριστημένη με την επιλογή που έκανα
- να κρατάω στα χέρια την τζάντα, 2-3 σακούλες και την ομπρέλα και να αγοράζω κάτι στο περίπτερο ή σουπερ-μάρκετ
- που πολύ σπάνια λέω τι γνώμη μου, κάπως φοβάμαι πως θα το πάρουνε οι άλλοι
- που δεν έχω πολύ αυτοπεποίθηση και δεν είμαι καθόλου φιλόδοξη
- όταν κάποιος περιμένει κάτι από μένα κι εγώ από τους άλλους
- σνομπισμός, υποκρισία, αδιαφορία για τις ανάγκες και ευχές των άλλων, μοχθηρία (δεν ξέρω αν αυτή η λέξη καθόλου χρησιμοποιείται), οι παραπονιάρηδες,...
- όταν κρύωνω ή ζεσταίνομαι πολύ
- τσιγάρα, κύμινο, κανέλα, campari, grapefruit, κολοκυθάκια
- όταν βλέπω τις εκπτώσεις και δεν έχω λεφτά
- όταν βλέπω εκπτώσεις και δεν έχουνε τίποτα στο μέγεθός μου

15 σχόλια:

eparxiakosaloni είπε...

μια χαρα σε βρισκω

φυσιολογικοτατη

αν κρινω απ αυτα που σ αρεσουν /δεν σ αρεσουν

xalara είπε...

θα το πάρω ως κοπλιμέντο ;)

kotosalata είπε...

Και γω σχεδόν τα ίδια θα έγραφα (με εξαίρεση τη μαγειρική του Πέτρου που δεν τον ξέρω! και την άμμο που τη λατρεύω ;)))

Crucilla είπε...

Χαλαρίτσα,
Η μοχθηρία χρησιμοποιείται και είναι και ισχυρή λέξη!
Η τζάντα είναι τσάντα!
Κι εσύ είσαι μια χαρά παιδί!
:-)

ΥΓ. Στη Βραζιλία έχει πολλές αμμουδιές, τι θα κάνεις;

xalara είπε...

δίκιο έχεις, όμως θα είμαι στη Βραζιλία και δε θα με νοιάζει τιποτ'άλλο :)
ξέρω για την τσάντα, lapsus πληκτρολογίου ήτανε ;)
να'σαι καλά!

liodara είπε...

όλα καλά και άγια...αλλά ήταν ανάγκη να μη σ αρέσουν τα τσιγάρα...το κιμινο και το γκρειπφρουτ που είναι ό,τι πιο αγαπημένο έχω σε γεύση...!!!

xalara είπε...

δεν είμαστε όλοι ίδιοι :)
άλλωστε antiglobalism είναι της μόδας ;)

YO!Reeka's είπε...

αχ κι εμένα μου αρέσει να παίρνω γράμματα... αλλά τώρα με τα e-mail, τελείωσε πια η αλληλογραφία!

snikolas είπε...

Ναι ναι όλα μια χαρά τα βλέπω και φοβάμαι πως κάποιο λάκκο έχει η φάβα! Κάτι μας κρύβεις δεν μπορεί! :p

liliputaner είπε...

Γεια σου!Χαλαρουϊτα, μια χαραά σε βρίσκω!!Άντε θα τα λέμε απο τούδε και στο εξής!!:-))

xalara είπε...

@ snikolas - :) ανοιχτό βιβλίο εγώ, όλα θα τα μάθετε, όμως είμαι τεμπέλα και δεν γράφω συχνά, φοβάμαι τι θα πείτε για τα ελληνικά μου, εμταξύ άλλων :(
@ liliputaner - γεια σου και ευχαριστώ για το καλωσόρισμα :)

Sokolati είπε...

Γεια... και γω μια χαρα παιδι σε βρισκω. Και τα ελληνικα σου αψογα μου φαινονται

xalara είπε...

@ sokolati - μ'αρέσει πολύ ν'ακούω τέτοια που λες, γι'αυτό και επαναλαμβάνω τα ίδια όλη την ώρα...
θα προσέχω από τώρα :) και θα κοιτάξω να γράψω κάτι, τεμπέλα που είμαιιιιι

Σπιτόγατος είπε...

Σίγουρα δεν είσαι ελληνίδα; Τα ελληνικά σου είναι πολύ καλύτερα από πολλών μπλόγκερς που έχω διαβάσει...
Επίσης, θα συμφωνήσω με το Νικόλα:Κάποιο λάκο έχει η φάβα...;ΡΡΡ

xalara είπε...

sigoyra den eimai ellhnida, 8a katalabete grhgora ki ayto kai ola ta 'koysoyria' moy, mhn anhsyxeite :)
blepeis kai twra grafw me latinika grammata afoy eimai sto grafeio toy Petroy kai den exei ellhnika sto PC... entaksei den einai akribws arketa gia na deiksw oti den eimai Ellhnida, apo thn allh, den mporw na deiksw oyte poso kala kserw thn or8ografia :) gi'ayto feygw kai yposxomai na grapsw kati mexri to sabbatokyriako
filakia