Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2007

όταν ήμουν μεθυσμένη για πρώτη φορά

Παιδιά, τι κάνετε εσείς όταν είσαστε μεθυσμένοι;
Στη δική μου περίπτωση εξαρτάται από τα κέφια, δηλαδή αν δεν έχω κέφι κι είμαι, ας πόυμε, μελαγχολική, τότε με το ποτό χειρεοτερεύουν τα πράγματα... όμως όταν είμαι χαρούμενη και κεφάτη, γίνεται όλο και καλύτερο :) ... το αστείο είναι ότι σιγά σιγά αρχίζω και δακρύζω όταν γελάω και όλοι νομιίζουν πως είμαι πτώμα...
Τώρα θυμήθηκα την πρώτη φορά που είχα μεθήσει... Ήμουνα 16-17 χρονών... είχα αποφασίσει να μεθήσω για πρώτη μου φορά με δύο καλές και ‘έμπειρες’ φίλες μου, δηλαδή επίτηδες. Η μαμά κι εγώ μόλις είχαμε μετακομίσει στο καινούριο διαμέρισμα, μέχρι τότε μέναμε με τον παπού και τη γιαγιά.... σύμφωνήσαμε δηλαδή οι τρεις μας – η Μόνικα, η Νίνα κι εγώ να περάσουμε τη νύχτα εκεί και να μεθήσουμε.... Τη μαμά την είχα στείλει στους παππούδες... Έλεγα να το κάνω για πρώτη φορά με κάποιους που τους ξέρω και τους εμπιστεύομαι, και από την άλλη που το είχανε ήδη μάθει λιγάκι το ποτό...
Πολύ έξυπνα φάγαμε πρώτα μια pizza και πήραμε από μια μπίρα και ένα μπουκάλι βότκα (περιττό να πω – μπαρούτι, πολύ κακιάς ποιότητας)... Αρχίσαμε, πρώτο ποτηράκι, δεύτερο... μαζί με το αλάτι και λιμόνι, ας μην ήτανε η τεκίλα... εγώ ήπια περίπου 5-6 ποτηράκια κι αυτές συνεχίσανε μέχρι το τέλος ... Βιαζόμασταν να τα ποιούμε όλα γιατί η Μόνικα έπρεπε να πάρει το νυχτερινό λεωφορείο στις 2πμ να πάει σπίτι γιατί η μαμά της δεν την άφηνε να περάσει όλη τη νύχτα μαζί μας (και μετά ρωτάμε γιατί!) ... περίπου στις δύο άρχισε και το καρουσέλ :-) ζαλιζόμουνα όσο ποτέ στη ζωή μου, ούτε πριν ούτε μετά δεν είχα τέτοια ζαλάδα... Παρακαλόυσα το Θεό να μην πεθάνω, του έδινα χίλιες υποσχέσεις ότι ποτέ δεν θα ξανακάνω τίποτα το παρόμοιο (και βέβαια και δεν κράτησα το λόγο) ... όλες οι τρεις κάναμε εμετό στον ίδιο κουβά ... η Μόνικα ήθελε να πετάξει από το παραθύρο (το διαμέρισμα είναι στον πέμπτο όροφο), η Νίνα έσπασε ένα ποτήρι (το πρωί πήγαμε στο γιατρό να της βάλουνε επίδεσμο) και έγλειφε το αίμα και το έφτυνε πάνω στον (φρεσκοβαμμένο) τοίχο .... αφού είχε μόνο δύο κρεβάτια η Μόνικα ξάπλωσε στο πάτωμα δίπλα στο δικό μου κρεβάτι .... εγώ νόμιζα ότι πέθανε και άρχισα να την κλοτσάω και να φονάζω ‘Μη πεθάνεις, μη πεθάνεις’... δε χρειάζεται να πω ότι έχασε το λεωφορείο (είχε και μια παράσταση στο σπίτι μετά) ... της είχα δώσει κάποιο άσπρο σορτσάκι (καλοκαίρι ήτανε) και το πρωί είδαμε ότι είχε κιτρινίσει... το πρώτο που σκεφτήκαμε ήτανε πως είχε κατουρήσει και τότε καταλάβαμε ότι οι λεκέδες είναι από το λεμόνι, που, μαζί με όλα τα άλλα που φάγαμε και ήπιαμε τη νύχτα ήτανε σκορπισμένο στο ολοκαίνουριο χαλί :)
αυτές είναι, λίγο-πολύ, οι πιο ενδιαφέρουσες λεπτομέριες... έχω μεθήσει αρκετές φορές μετά απ’αυτή, όμως ποτέ δεν ήτανε τόσο τρομερό ευτυχώς...

11 σχόλια:

Σπιτόγατος είπε...

Αφού δεν πάθατε και τίποτα χειρότερο πάλι καλά...

proserpina είπε...

Άσχετο: δηλαδή είσαι Σέρβα και ξέρεις ελληνικά; Τρομερό! Διότι, καλά στον προφορικό λόγο, κάπως τα καταφέρνει κανείς, αλλά στον γραπτό! Καταπληκτικό!

Επι του θέματος τώρα, εγώ μια φορά μόνο έχω μεθύσει, κατα λάθος, ήταν καλοκαίρι και είχαμε καλέσει κάτι φίλους μας ελληνογερμανούς. Ήταν απέναντί μου λοιπόν ο ένας και κάθε φορά που γέμιζε το ποτήρι του (δηλαδή κάθε τρεις και λίγο) μου έλεγε "να σου βάλω κι εσένα;" "ε, βάλε" έλεγα η χαζή. Όταν σηκωθήκαν να φύγουνε, πήγα να σηκωθώ κι εγώ και παραλίγο να σωριαστώ κάτω, κρατήθηκα απο την αδερφή μου. Καρουζέλ, που λες κι εσύ! Ευτυχώς πάντως, εμετό δεν έκανα

xalara είπε...

άσχετο: και πάλι ευχαριστώ για τα κομπλιμέντα :)
ήσουνα τυχερή που κατάφερες να τα περάσεις χωρίς το εμετό,... μόνο μια φορά μεθυσμένη? συγχαρητήρια!!! πολύ δύσκολο φαίνεται ;)

Spyros είπε...

Aloha! Panta otan methaw kanw kefi, akoma kai kakh diathesh na eixa pio prin. To thema einai to meta omws.. an kai genika to antexw, ama to parakanw meta vgainw mia mera off, dystyxws exw..stomaxikes diataraxes kai eimai san thn katsarida, teza kai anaskela :/

Trilian είπε...

Δεν έχω μεθύσει ποτέ... και ναι ντρέπομαι για αυτο!!!

xalara είπε...

δεν πρέπει να ντρέπεσαι, ή έτυχε έτσι ή είναι η δική σου επιλογή... εγώ λέω να δοκιμάσεις, είναι ενδιαφέρον :) όμως όχι βέβαια όπως εγώ σ'αυτή την ισοτρία, με μέτρο!

Alitovios είπε...

Όταν πίνω πολύ με πιάνει νύστα. Επομένως είτε είμαι στις μαύρες μου, είτε όχι πέφτω για ύπνο και την επόμενη ξυπνάω μια χαρά κι ωραίος.

snikolas είπε...

Κάνατε εμετό στον ίδιο κουβά; Έλεος!!! Μπλιάχχχχχ!

Πάντως, αυτό με την διάθεση παίζει και με μένα. Αν είμαι χαρούμενος ανεβαίνω ακόμη πιο πολύ. Αν είμαι σκατά… γίνομαι ακόμη πιο σκατά!

liodara είπε...

Η 1 φορά που μέθυσα ήταν και για μένα σ ατή την ηλικία..Με βότκα κι εγώ στο σπίτι του τότε αγοριού μου....ήταν στα γενέθλιά μου.....ευτυχώε μετά είχα μείνει σπίτι της γιαγιάς, πόσες φορές μ έχει βγάλει απ τη δύσκολη θέση η γλυκειά μου.....!!!!'

YO!Reeka's είπε...

!!!!
μιλάμε για μεθύσι, όχι αστεία!!!!!!!
εγώ πρωτο-μέθυσα στα 15 σε ένα πανηγυρι στην Ανδρο.
με πότισαν οι θείοι μου χαχαχαχα

xalara είπε...

@alitovios - είσαι τυχερός, πέφτεις στον ύπνο και μετά δεν θυμάσαι και δεν πονάει τίποτα
@snikolas - μπλιαχ λέω κι εγώ :)
@liodara - χαιρετίσματα για τη γιαγιά σου
@yo!reeka's - καλοί οι θείοι σου :) άρχισες στα 15, πώς είναι η κατάσταση τώρα άραγε :)