Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2007

5 πράγματα για τον εαυτό μου

Στα σέρβικα μπλογκς τον τελευταίο μήνα περίπου είναι ‘trend’ να λένε όλοι από 5 πράγματα για τον εαυτό τους και μετά αν θέλεις καλείς και μερικούς άλλους να κάνουνε το ίδιο, αφού εμένα κανείς δε με κάλεσε να γράψω για τον εαυτό μου εγώ θα το κάνω εδώ, γιατί όπως έχω ήδη πει, εδώ νιώθω χαλαρά ;)

1) όταν ήμουνα στο νηπιαγωγείο μια μέρα ήρθε η μάνα μου να με πάρει και με βρήκε με κόκκινα σημάδια στο χέρι μου, ρώτησε την ... και της είπανε ότι δάγκκωσα μόνη μου το χέρι, ήμουνα λένε πολύ έξαλλη, ποιος ξέρει γιατί, και αφού δεν είχα κανέναν κοντά δάγκωσα τον εαυτό μου

2) μια φορά στο Λύκειο είχε έρθει η αστυνομία στο σπίτι μου γιατί κάναμε πάρτι και κάποιος από τους καλούς μας γείτονες τους είχε καλέσει... το πάρτι ήτανε για τα γεννέθλια μιας φίλης μου... ή μαμά κι εγώ μόλις μερικούς μήνες πριν είχαμε μετακομίσει σ’αυτο το διαμέρισμα κι αυτή είχε πάει εκείνο το βράδυ στους παππούδες μου... ποτέ δεν της έχω πει για την αστυνομία, αν και δεν είχε συμβεί τίποτα το σπουδαίο... μ’εκείνη τη φίλη μάλωσα ‘θανάσιμα’ μερικούς μήνες μετά... έχουνε περάσει 12 χρόνια από τότε... τα αγόρια λένε ότι εμείς τα κορίτσια μαλώνουμε πολύ με τις φίλες μας κι αυτοί σχεδόν ποτέ.... εγώ νομίζω ότι αυτό είναι έτσι γιατί τα κορίτσια τα λένε (σχεδόν) όλα στις φίλες τους και τα γυναικείες φιλίες, ό,τι και να πείτε, για μένα είναι πιο δυνατές...

3) κλαίω συχνά... και νομίζω ότι αυτό είναι καλό γιατί έτσι όλα τα άσχημα βγαίνουν έξω... μόνο που μ-αρέσει να κλαίω μόνη μου, να μη με βλέπει κανείς και με τρελαίνει όταν δεν μπορώ να κρατηθώ μπροστά σε κάποιον...

4) δεν ξέρω να μαγειρεύω, δεν έχω καμία σχέση με το μαγείρεμα L μένω με τη γιαγιά, παλιά και με τη μάνα μου, η κουζίνα ήτανε πάντα μικρή και για τις δύο, που να χωρέσω κι εγώ... όμως εκτός από το χώρο δεν υπήρχε ούτε το ενδιαφέρον δυστυχώς... αντιθέτως ο φίλος μου μαγειρεύει πολύ καλά και μ’αρέσει να θεωρώ ότι μ’αυτό η υπόθεση έχει λυθεί J το μόνο που ξέρω να κάνω, και μάλιστα καλά, είναι μια τούρτα.... και ευτυχώς του αρέσει του φίλου μου πολύ – εκεί πήρα αρκετούς πόντους ;)

5) πριν 2-3 χρόνια είχα (επί 6 μήνες περίπου) σχεδόν καθημερινή e-mail αλληλογραφία μ’έναν τύπο που μένει στην Ολλανδία (Σέρβος κι αυτός)... φτάσαμε μέχρι να μάθουμε πάρα πολλά ο ένας για τον άλλο και κάπως είχαμε ξεπεράσει τα όρια της φιλίας... και όχι δεν είχαμε ποτέ το cyber sex… ήθελα πάρα πολύ να τον δω από κοντά... όμως αυτό ήτανε δύσκολο.... και σιγά σιγά αυτός είχε αρχίσει να απομακρύνεται ας πούμε .... είχε πολύ κακιές εμπειρίες στις ανθρώπινες σχέσεις γενικά και δεν μπόρεσε να χαλαρώσει εντελώς, δεν μπόρεσε να με πιστέψει, να ξεχάσει.... δεν ξέρω... εγώ προσπαθούσα πολύ καιρό να τον πείσω ότι αν δεν πάρεις τον ρίσκο πως θα πληγωθείς, τότε δεν ζεις, δεν μπορείς να νιώσεις ποτέ πραγματικά χαρούμενος ...
τέλως πάντων... τώρα έχω πολύ σοβαρή σχέση, κάποιον που τον αγαπάω και με αγαπάει πάρα πολύ και δεν θέλω να αλλάξει αυτό ποτέ... όμως λυπάμαι που δεν έχω γνωρίσει εκείνον τον ‘τύπο’, έχω όλα τα e-mail του (γενικά κρατάω όλα τα γράμματα και e-mail που παίρνω) και εύχομαι να είναι καλά...

και τώρα ακούω εσάς, παρακαλώ!!!

9 σχόλια:

liodara είπε...

Καλωσηρθες στα ελληνικά βλογκζ...και μια και ήρθες χαλάρωσε και απόλαυσε το!!!

Θέλω να πραγματοποιήσω το θέλω σου...λοιπόν....

1)Όταν ήμουν μικρή είχα δείρει όλα τα αγόρια στην τάξη...Συγκεκριμένα ένα έκανε 3 μέρες να σηκωθεί απ το κρεβάτι...!

2)Ο πρώτος άντρας που ερωτευτηκα ήταν ο Σταλόνε!

3)Είμαι 29 χρονών γαιδούρα και πάω στο γήπεδο και φωνάζω και πηγαίνω και στις φιέδτες του πρωταθλήματος του Ολουμπιακού...!

4)Βλέπω καθημερινά Μπομπ Σφουγγαράκη και ξέρω απ΄ έξω όλες σχεδόν τις ατάκες του!!!

5)Είμαι 10 χρόνια με τον ίδιο άντρα και δεν τον έχω απατήσει ποτέ!

Ελπίζω να ικανοποίησα το θέλω σου!!!

xalara είπε...

και βέβαι και ικανοποίησες :)
αν θες βαλ'το στο δικό σου μπλογκ να ψαρώσουν και οι άλλοι!!!

liodara είπε...

Μπα σχεδόν όλα τα ξέρουν!!!!!
Είμαι ανοιχτό βιβλίο εγώ!!

kotosalata είπε...

1) Βρεφικό σταθμό πήγα μόνο 2 μέρες. Μετά οι γονείς μου με πήραν πάλι σπίτι γιατί δεν ξεκόλαγα από το χέρι της δασκάλας μου!!
2) Μ'αρέσει να πηγαίνω μόνη μου σινεμά.
3) Έχω "σκοτώσει" όλα τα φυτά που είχα κατά καιρούς μέσα στο σπίτι
4) Όταν ήμουν πολύ μικρή μαδούσα την κουβέρτα μου κάθε βράδυ.
5) Έχω τρομερή φοβία με τις κατσαρίδες (κάνω όμως φιλότιμες προσπάθειες να την ξεπεράσω).

Καλή Αρχή!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς όρισες.
Συνέχισε να γράφεις.
Χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε.
Περιμένουμε να σε ανακαλύψουμε.

xalara είπε...

ευχαριστώ για την υποστήριξη!!! τη χρειάζομαι :)

Σπιτόγατος είπε...

Καλωσήρθες στην παρέα μας. Εγώ δε μπορώ να σκεφτώ τώρα πέντε συγκεκριμένα πράγματα, αλλά μπορείς να τα ανακαλύψεις μόνη σου...
Καλή συνέχεια!

Crucilla είπε...

1. Είμαι φρικτά κυκλοθυμική
2. Μου αρέσει πολύ το καλοκαίρι και θα ήθελα να δουλεύω στο άλλο ημισφαίριο τους 6 μηνες του χειμώνα
3. Ζηλεύω όσους έχουν ωραία φωνή, θα ήθελα να μπορώ να τραγουδάω όπως η Τσανακλίδου
4. Πεθαίνω για δολοφονικές ατάκες
5. Η μουσική είναι η ζωή μου, δεν μπορώ να καταλάβω πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν ακούν μουσική ( γνωρίζω κάποιους)

xalara είπε...

@ σπιτόγατος - είσαι και τεμπέλης,ε ;) εντάξει, θα προσπαθήσω να τα ανακαλύψω μόνη μου
@ αν σ'αρέσει να τραγουδάς καν'το και όποιος ενοχλείται ας μην ακούει, ζήτω το ντους ;)
μ'αρέσει αυτό με το άλλο ημισφαίριο, εγώ θα πήγαινα Βραζιλία