Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007

δημοψήφισμα

1. Τι θα θέλατε να σας φέρει ο Άι Βασίλης;

α) καινούριο τρακτέρ
β) 10 κιλά κρεμμύδι
γ) ροζ πουκάμισο
δ) μια κατσαρόλα πατσά
ε) 3 ψεύτικα κέρματα


2. Πού πετάτε τα ψίχουλα;

α) έξω – από το μπαλκόνι/παράθυρο
β) στη λεκάνη/μπανιέρα/νιπτήρα
γ) στον τενεκέ
δ) τα σκουπίζω
ε) δεν τα πετάω καθόλου


3. Αν δεν έχετε χαρτή τουαλέτας τι προτιμάτε:

α) νερό και σφουγγάρι
β) εφημερίδες
γ) χόρτα
δ) εσώρουχα που (δεν) τα πετάω μετά


4. Αν ήμουνα πρόεδρος θα:

α) έκλεβα πολλά λεφτά
β) έδιωχνα ορισμένους έξω από τη χώρα
γ) έκλεινα μερικούς σταθμούς τηλεόρασης
δ) κοιμόμουνα κάθε μέρα μέχρι τις 2μμ
ε) έδινα μια βίλα στην γκόμενα/γκόμενό μου


5. Αν κάποιος σας κάνει δώρο ένα καινούριο Yugo, εσείς θα:

α) το κάψετε
β) κάνετε ένα κοτέτσι απ’αυτό
γ) το πουλήσετε και αγοράσετε βρακάκια για όλα τα λεφτά
δ) μαλώσετε αυτόνα που σας το’δωσε

15 σχόλια:

Σπιτόγατος είπε...

Ο.Κ.
Να απαντήσουμε:
1.-γ)
2.-β)
3.-α)
4.-ε)
5.-α)

Αλλά τι νόημα έχουν οι ερωτήσεις δεν κατάλαβα. Τεστ προσωπικότητας;

xalara είπε...

:) δεν έχουν νόημα καθόλου, διάβασα κάτι παρόμοιο για τη Σερβία και είπα να κάνω ένα δικό μου δημοψήφισμα, έτσι, για πλάκα

snikolas είπε...

1. Από πότε φέρνει δώρα ο Αι Νικόλας;
2. β
3. δεν παίζει το σενάριο.
4. θα έκανα καλό στην χώρα δεν έχει;
5. το α αλλά σε παραλλαγή! Θα το πετούσα στην θάλασσα (χωρίς λάδια κτλ που ρυπαίνουν) και θα γινόταν ένα καινούργιο σπίτι για τα πλάσματα της θάλασσας!

Ανώνυμος είπε...

Λουλούδια θέλω. Όχι απ'τον άγιο, απ'τον σκέτο. :P

xalara είπε...

@snikolas, αν δε σου φέρνει εσένα, σημαίνει ότι δεν είσαι καλο παιδί :)
@anonymous, θα σου φέρει σίγουρα ;)

Σπιτόγατος είπε...

Στην Ελλάδα τη δουλειά του Άι Νικόλα την κάνει ο Άι Βασίλης...

xalara είπε...

ουπς, δικό μου λάθος... το έγραψα στη δουλειά...έχω κι άλλα δύο βλογ στα σέρβικα και μπερδεύτικα άσχημα :) και βέβαια είναι ο Αι Βασίλης, θα το διορθώσω αμέσως!

YO!Reeka's είπε...

θέλω τρακτέρ. τα ψίχουλα τα τρώει η σκούπα. το yugo θα το οδηγούσα ως vintage. αν δεν είχα χαρτί υγείας, τον πωπό με το νεράκι. αν ήμουν πρόεδρος, τέλος, θα έδιωχνα κάποιους από τη χώρα

proserpina είπε...

1α (πάντα μου άρεσε η αγροτική ζωη :-S)

2ζ: στην αυλή ή στο πεζούλι, να τα φάνε τα πουλιά

3β (no comments, εχω αηδιάσει, ευτυχώς που δεν τρώω)

4β, δαγκωτό

5ζ, θα το έκανα σαλόνι και θα το έβαζα στην αυλή

STATLER-WALDORF είπε...

Σαν πολίτης που σέβομαι τα πολιτικά μου δικαιώματα :

1.γ (να το κάνω Δώρο στον φίλο μου τον Ανδρέα )

2 .ε (συνήθως στα σκεπάσματα , όποτε νομίζω μπαίνει σε αυτή την κατηγόρια )

3. β (αν δεις την τουαλέτα μας θα καταλάβεις )

4. δ (το έχω ανάγκη πραγματικά )

5. ε (θα χαιρόμουν , Όνειρο μιας ζωής γίνετε πραγματικότητα…)

Ελπίζω να λάβετε σοβαρά υπόψη σας την ψήφο μου….

xalara είπε...

@proserpina και @yo!reeka's σας εύχομαι από ένα τρακτέρ, για τα Χριστούγεννα, αν όχι πριν
@ αγαπητέ πολίτη STATLER-WALDORF και βέβαια και λάβαμε την ψήφο σας σοβαρά, το διοικητικό συμβούλιο το μελετάει με πολλή προσοχή ;)

Klearchos είπε...





5ε (Θα διπλασίαζα την αξία του γεμίζοντας το ρεζερβουάρ βενζίνη)

Καλημέρα!

xalara είπε...

@klearchos - θα φοράς εσύ το ροζ πουκάμισο ή θα το κάνεις δώρο σε κάποιον άλλονα; πολύ καλή λύση για το 5 :)

Klearchos είπε...

Έχω φορέσει και χειρότερα... Δες εδώ:
http://klearchosguidetothegalaxy.blogspot.com/2007/02/5.html

Καλησπέρα!!

liliputaner είπε...

θέλω οπωσδήποτε το ροζ πουκάμισο αλλά φορεμένο από έναν ψηλό μελαχρινό με πράσινα μάτια παρακαλώ, τα ψίχουλα τα σκουπίζουμε γιατί θα μας φάνε οι κατσαρίδες, το νερό και το σφουγγάρι μου φαίνεται μια καλή λύση, αν ήμουν πρόεδρος θα τα έκανα όλα ενώ το Yugo θα το πούλαγα και θα αγόραζα βρακάκια (έχω μεγάλη αδυναμία στα βρακάκια, τι να κάνουμε?)