Τρίτη 13 Μαρτίου 2007

ανέγδοτο + ταινίες

πρώτα ένα ανέγδοτο:

Δύο Ιταλοί κάθονται σ’ένα λεωφορείο στη Νέα Υόρκη, κοιτάζουν εφημερίδες και μιλάνε. Η συζήτησή τους γίνεται όλο και πιο δυνατή και στο τέλος ένας απ’αυτούς αρχίζει να φωνάζει:
Emma come first. Den I come. Two asses, they come together. I come again. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Then I come once-a more.
"You swine," φωνάζει η γυναίκα που κάθεται πίσω τους, "In this country we don't talk about our sex lives in public!"
Hey, coola down lady," λέει ο Ιταλός, "Imma just tellun my friend howa to spella Mississippi."



και τώρα η δική μου λίστα, αφού με κάλεσε ο Klearchos (σ'ένα σχόλιό του)
δεν έχω εφτά συγκεκριμένες ταινίες που τις λατρεύω, θα βάλω μερικές που μου αρέσουν...











Όταν ήμουνα μικρή αυτή ήταν η αγαπημένη μου ταινία, την έχω στην βίντεο κασέτα και την έχω δει χίλιες φορές, όμως όχι τα τελευταία δέκα χρόνια σίγουρα, αφού και το βίντεο δε δουλεύει πια :) όποιος δε θυμάται μπορεί να πατήσει εδώ


δεν μπορεί να πάει απαρατήρητη, μια από τις πολύ λίγες ελληνικές ταινίες που πραγματικά μ'αρέσουν, η Πολίτικη κουζίνα


















μία γαλλική, Le Grand Bleu



















μία πρόσφατη - Elizabethtown





















μία σέρβικη βέβαια, λέγεται Δεν είμαστε άγγελοι εμείς (1992)

















μία από το 1997






















και μία από το 1989 - Dead poets society



3 σχόλια:

Klearchos είπε...

Καλημέρα!! Ωραίες επιλογές!

Σπιτόγατος είπε...

Έχεις πρόσκληση για παιχνίδι με λέξεις. Πέρνα μια βόλτα να την πάρεις...
:)

xalara είπε...

@klearchos- ευχαριστώ, επίσης
@spitogatos - ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα απαντήσω αύριο, ελπίζω, δεν υπόσχομαι!