Πέμπτη 15 Μαρτίου 2007

λέξεις

Ο καλός μας ο γαμπρός μας τηλεφώνησε και έτσι έμαθα πως έχω γίνει θεία για δεύτερη φορά. Τώρα έχω και ανιψιό! Η γιαγιά του παιδιού, η μάνα μου δηλαδή, τρελάθηκε από χαρά όπως περιμέναμε άλλωστε. Άντε να γλεντήσουμε, αξίζει ρε... όμως μόλις ξύπνησε το πρωί, πήγε και πάρε εισιτήρια για όλους μας. Δεν πάει να μην πάμε αμέσως εκεί, τι θα πει και ο κόσμος! Αν και είναι αρκετά μακρία η μάνα μου το πόδι της δεν πατάει πια στα αεροπλάνα από τότε που την έπιασε εκείνη η αλησμόνητη ημικρανία, τότε που πήγανε με τον μπαμπά στο Παρίσι για την 20-ή επέτειο γάμου.

Το τρένο βέβαια είχε καθυστέρηση 3 τέταρτα περίπου. Είχε πολύ κόσμο αφού ήτανε και καλοκαίρι... έτσι δεν καθίσαμε όλοι μαζί.... δίπλα μου καθόταν κάποιο μεσήλικο ζευγάρι... η γυναίκα όλο μάλωνε τον άντρα της... άρχισε από τη στιγμή που μόλις μετά από μισή ώρα από τότε που ξεκίνησε το τρένο αυτός δεν μπόρεσε να κρατηθεί και έβγαλε λουκάνικα για να φάει. Που τα βρήκανε εκείνα τα λουκάνικα, τόσο δυνατά μύριζαν που μου’φεραν αηδία... βγήκα στη διάδρομο, άλλωστε με έπιασε και το κατούρημα... μάλλον απ’κείνο τον καφέ που ήπια πριν φύγουμε. Πάντα ξεχνάω ότι δεν πρέπει να τον πίνω πριν το ταξίδι... πήγα να βρω την τουαλέτα... άκου τουαλέτα, αποχωρητήριο πιο σωστά ακούγεται... κι εκεί ουρά... δύο γριές, γυναίκα με μικρό παιδί και ένας άντρας...

Πρόσεξα μερικούς που μπήκανε απ'το άλλο στο δικό μας βαγόνι. Τι ωραία έκπληξη! Ήτανε κι εκείνος ο γλυκούλης απ'την απέναντι πολυκατοικία... αυτό θα έιναι ένα πολύ ενδιαφέρον ταξίδι, σκέφτηκα...

υ.γ. ξεχάστηκα λίγο και δεν ήξερα πώς να τελειώσω :)

χαιρετίσματα στον σπιτόγατο που με προσκάλεσε στο παιχνίδι

αφού δεν γράφω και πολύ συχνά, δεν έχω πολλούς 'ανανγνώστες', έτσι όποιος περάσει από'δω έχει και την πρόσκληση! αν επιμένετε στα συγκεκριμένα ονόματα, βάζω: spitogatos, klearchos, yo!reeka's, mafalda, liodara, gewrgia, paysilipi, apolwnia, snikolas... αλλά και οι άλλοι είναι ευπρόσδεκτοι :)

και οι δικές μου λέξεις είναι: συρτάρι, μύθος, θυροτηλέφωνο, σκηνή και κουράγιο

6 σχόλια:

Σπιτόγατος είπε...

Μάλλον αυτό το παιχνίδι δε θα τελειώσει ποτέ...
έχω πάλι τρεις προσκλήσεις μαζί με τη δική σου...
Σε πειράζει να βάλω τις λέξεις σου στην ίδια ιστορία με άλλες δέκα;;
;)

xalara είπε...

και βέβαι δεν πειράζει :)
και αν δεν χωράνε δεν είναι πρόβλημα πάλι, απλά σε έβαλα εσένα γιτάι δεν είμαι σίγουρη ποιος θα τη δει την πρόσκληση καθόλου
χαιρετίσματα

snikolas είπε...

Ναι όντως δεν γράφεις πολύ συχνά. Πρέπει να το αλλάξεις αυτό. Θα μάθεις την γλώσσα ακόμη καλύτερα!

xalara είπε...

Νικόλα, πολύ αυστηρός είσαι :( ούτε εσύ δεν γράφεις καθημερινά :)
εν δεν είχα και σέρβικο ίσως να έγραφα εδώ περισσότερο... όμως μ'άρέσει πολύ να πάιρνω σχόλια και εκεί παίρνω αρκετά, εδώ μου φαίνεται να γράφω τζάμπα αφού κανείς δε διαβάζει... λάθος αυτό, γιατί στην αρχή ελέγα ότι έχω το μπλογ, πρώτα απ'όλα για τον εαυτό μου! πολύ άστατη είμαι, μου φαίνεται :)

Απολλώνια είπε...

Μια αστάθεια την έχουμε όλοι οι μπλόγκερς καλέ...

(το κείμενο γλυκο σαν μωρό...)

:)

Klearchos είπε...

Επιτέλους βρήκα ευκαιρία και έπαιξα εδώ.